zondag 12 april 2009

In den beginne...

was er het internet...
In 1997 nam ik het initiatief voor het maken van de eerste website van het Theresialyceum. Al jaren heb ik geen bemoeienis meer met de website. Twee collega's hebben dit van mij overgenomen, Coen Jongbloets en Etienne Houben.
Ook voor hen is het langzamerhand een terrein geworden waarin te veel ontwikkeling plaatsvindt om naast alle drukke werkzaamheden bij te kunnen houden. Het is de bedoeling dat er per 1 september 2009 een nieuwe website komt. Omdat de school sinds dit jaar gebruik maakt van Magister hebben we daarvoor Schoolmaster benaderd.
Mijn interesse voor communicatietechnologie is echter onverminderd aanwezig en de laatste jaren denk ik steeds meer na over mogelijkheden om leerlingen, collega's, ouders en andere geïnteresseerden via de nieuwe wegen op de hoogte te brengen van het wel en wee, van besluitvorming en meningen, van actualiteiten en nieuws van onze school. De digitale Info die vanaf dit schooljaar voor het eerst is verschenen was de eerste poging daartoe; deze eerste Theresialyceumblog is een tweede poging.
De tijd zal het leren. Komen er volgers? Komen er reacties? Laat het me weten.

1 opmerking: